Toruńskie Centrum Świadczeń Rodzinie zachęca do zapozania się z zasadami składania wniosków na nowy okres zasiłkowy 2020/2021.
Formularze wniosków dostępne są na stronie internetowej Centrum. Przejdź do strony Centrum. Ta specjalnie utworzona podstrona zawiera także broszury informacyjne oraz wzory wypełnionych druków wraz z instruktażem.
Ponadto druki są dostępne w obu siedzibach Toruńskiego Centrum Świadczeń Rodzinie:
oraz w budynkach Urzędu Miasta Torunia:
> PRZEZ INTERNET
Wnioski można składać elektronicznie:
Zachęcamy do składania wniosków o świadczenie „Dobry start” (300+) za pomocą bankowości elektronicznej – wypełnienie wniosku zajmuje kilka minut i nie wymaga wychodzenia z domu.
> TRADYCYJNIE (PAPIEROWO)
3 sierpnia rozpocznie się przyjmowanie wniosków tradycyjnych (papierowych) na kolejny okres świadczeniowy 2020/2021 o:
Wnioski będzie można wrzucać do urn podawczych, przesłać za pośrednictwem poczty, a także złożyć bezpośrednio u pracowników Centrum – pod warunkiem wcześniejszej rejestracji terminu oraz zachowania wszelkich rygorów sanitarnych podczas wizyty w urzędzie (co do zasady wnioski
o świadczenie „Dobry start” prosimy wrzucać do urn podawczych).
> URNY PODAWCZE
Wnioski o świadczenia, pisma, podania, uzupełnienia do wniosków oraz inną korespondencję można bezpiecznie dostarczać do specjalnych urn podawczych, znajdujących się w niżej podanych lokalizacjach:
Toruńskie Centrum Świadczeń Rodzinie:
Siedziby Urzędu Miasta Torunia:
Wnioski i dokumenty wkładamy do urny w zaklejonej kopercie.
> POCZTĄ
Wnioski o świadczenia oraz pozostałą korespondencję można przesyłać na adres:
Toruńskie Centrum Świadczeń Rodzinie
ul. Batorego 38/40
87-100 Toruń
> BEZPOŚREDNIO W PUNKCIE PRZYJMOWANIA WNIOSKÓW
Do dyspozycji mieszkańców Torunia będą cztery stanowiska przyjmowania wniosków na nowy okres zasiłkowy, znajdujące się w budynku Toruńskiego Centrum Świadczeń Rodzinie przy ul. Batorego 38/40, a także stanowiska zorganizowane w budynkach Urzędu Miasta Torunia.
Uwaga: Skorzystanie z bezpośredniej obsługi klienta jest możliwe wyłącznie po uprzedniej rezerwacji terminu. Rezerwacji terminu można dokonać:
Zasady bezpośredniej obsługi mieszkańców
Należy pamiętać, że na terenie kraju nadal obowiązuje stan epidemii. W związku z tym bezpośrednia obsługa klientów odbywa się z zachowaniem wszelkich rygorów sanitarnych:
Fot. Małgorzata Litwin