B0456 | www.torun.pl

Serduszko w kolorze ukraińskiej flagi - niebieski i żółty, poziomy pas.

Flaga Unii Europejskiej. Żółte gwiazdki ułożone w okrąg na niebieskim tle. Pod flagą napis Unia Europejska.

B0456

Rodzaj zadania: 
Bydgoskie(B)
Numer projektu: 
B0456
Tytuł projektu: 
Umocnienie i reprofilacja brzegów oraz uszczelnienie Zbiornika Martówki
Lokalizacja: 
Zbiornik Martówka (martwa Wisła), Bydgoskie Przedmieście, obręb 12, działki nr 98, 151 (własność: Gmina Miasta Toruń)
Opis projektu: 
Teren w bezpośrednim sąsiedztwie zbiornika nie ulegnie zasadniczym zmianom. Skarpy zostaną wyprofilowane, uszczelnione i umocnione. Nowym elementem zagospodarowania terenu będą stanowiska dla wędkarzy. Linia brzegowa nie ulegnie znacznej zmianie. Konstrukcje ubezpieczeń skarp wykonane będą poprzez uszczelnienie skarpy za pomocą bentomaty na długości 504 m, zabezpieczenie skarpy przed bobrami- wykonane z siatki przeciwbobrowej, umocnienie skarpy za pomocą maty kokosowej, nasadzeń roślinności i humusowania na długości 504m oraz wykonanie stanowisk dla wędkarzy z materiałów naturalnych, przyjaznych środowisku i i komponujących się z otoczeniem (w postaci konstrukcji z materacy siatkowo-kamiennych z powierzchnią z desek kompozytowych w ilości ok. 30). Brak wycinki drzew i krzewów. Komunikacja do obiektu nie ulegnie zmianie. W wyniku realizacji projektu poprawie ulegnie stan techniczny obiektu (uszczelnienie skarpy południowej i zachodniej zatrzyma przesiąki wody) a także walory rekreacyjne (budowa stanowisk dla wędkarskich).

Najczęściej czytane aktualności

  • Na zdjęciu: dużo osób idzie przez starówkę, po lewej stronie widać pomnik Mikołaja Kopernika, w tle kamienice
    Kultura, Miasto, Sport
    Moc muzycznych odsłon tego weekendu: On the Move Music Festival z gwiazdami, szanty, muzyka rodem z gór oraz z Azji, a także występ kapeli podwórkowej. A do tego trzy dni z tangiem.
  • Na zdjeciu: prace budowlane na terenie zieleni
    Miasto
    Poniżej zamieszczamy list z apelem, który skierował prezydent Paweł Gulewski do Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków, Sambora Gawińskiego.
  • Miasto
    9 lipca 2024 r. prezydent Torunia Paweł Gulewski ogłosił rozpoczęcie kolejnych badań terenu, na którym mogą znajdować się relikty dawnego klasztoru i kościoła Ducha Świętego.
  • Kultura, Miasto
    Od 12 do 14 lipca 2024 r. odbędzie się pierwsza edycja On The Move Music Festival.
  • Inwestycje, Miasto
    Prezydent Torunia Paweł Gulewski wraz z urzędnikami wizytował 12 lipca 2024 r. plac budowy Szkoły Podstawowej nr 12 przy ul. Strzałowej.
  • Ostrzeżenie hydrologiczne dla Torunia
    Miasto
    W związku ze spodziewanymi intensywnymi opadami deszczu dla Torunia wydano ostrzeżenie hydrologiczne.
  • Moc muzycznych odsłon tego weekendu: On the Move Music Festival z gwiazdami, szanty, muzyka rodem z gór oraz z Azji, a także występ kapeli podwórkowej. A do tego trzy dni z tangiem.
  • Przypominamy, że w każdy wakacyjny weekend Bulwar Filadelfijski, na odcinku od Ślimaka Getyńskiego do Woli Zamkowej, jest wyłączony z ruchu samochodowego. Zamknięcie następuje w piątki o godz. 19:00. Na odcinku od Ślimaka Getyńskiego do ul. Żeglarskiej wprowadzony jest całkowity zakaz ruchu, natomiast od Woli Zamkowej do ul. Łaziennej obowiązuje...
  • W dzień upał, pod wieczór i w nocy burze – to prognoza pogody na piątek 12 lipca 2024 r.
  • Decyzją Rady Nadzorczej Klubu Sportowego Toruń Hokejowej Spółki Akcyjnej oraz jego właścicieli z funkcji prezesa w klubie został odwołany Pan Bogdan Rozwadowski, który pełnił ją przez ostatnich 14 lat, czyli od czasu powołania Klubu Sportowy Toruń Hokejowa Spółka Akcyjna.
  • W najbliższy poniedziałek (15.07) rozpocznie się remont ciągu pieszo-rowerowego przy Konstytucji 3 Maja.
  • JO – tak zdaniem głosujących będzie się nazywać Toruńska Karta Miejska. W konkursie internetowym oddano łącznie 2084 głosy.
  • Toruńska Akademia Tenisowa przez ostatnie 5 miesięcy przy wsparciu Gminy Miasta Toruń aktywnie realizowała swoje cele i pomagała rozwijać swoje tenisowe skrzydła.
  • Ponad 100 tys. odsłon nowej kampanii promocyjnej znaku Made in Toruń. Na półmetku projektu promującego toruński znak jakości w mediach społecznościowych udało się wygenerować organiczne zasięgi przekładające się na ponad 50 tys. unikalnych użytkowników, do których dotarły treści kampanii.