O0637 | www.torun.pl

Serduszko w kolorze ukraińskiej flagi - niebieski i żółty, poziomy pas.

Flaga Unii Europejskiej. Żółte gwiazdki ułożone w okrąg na niebieskim tle. Pod flagą napis Unia Europejska.

O0637

Budżet obywatelski w Toruniu 2020, informacje o projekcie:

Rodzaj zadania: 
Ogólnomiejskie(O)
Numer projektu: 
O0637
Tytuł projektu: 
Imprezy kulturalne na Forcie I, ul. Winna 19 w Toruniu.
Lokalizacja: 
Fort I Centrum Kulturalno-Historyczne, ul. Winna 19, 87-100 Toruń.
Opis projektu: 
Imprezy kulturalne na Forcie I ul. Winna 19 w Toruniu to projekt mający zachęcić mieszkańców osiedla Skarpa do korzystania z Centrum Kulturalno-Historycznego Fort I. W tym celu organizacja pozarządowa zorganizuje 4 imprezy na terenie Fortu I w terminie między 01.03.2020 a 30.10.2020. Program imprez: występy zespołu muzycznego, który poprowadzi też karaoke i konkursy z nagrodami o wartości 1000 zł dla uczestników. Występy mają się odbyć pod namiotem na dziedzińcu Fortu. Na każdej imprezie mają być minimum 3 stanowiska warsztatowe obrazujące historię Fortu oraz jego okolic (np. zajęcia wyplatania koszyków, strzelanie z łuku itp.) Na imprezie ma być zapewniony nieodpłatny poczęstunek z foodtrucka (do kwoty 2000 zł, powyżej tej kwoty foodtrucki działają komercyjnie) z przynajmniej jedną potrawą regionalną. Uczestnicy mają być oprowadzani nieodpłatnie po terenie Fortu I w grupach. Na dziedzińcu Fortu ma być zorganizowane kino letnie.
Budżet na rok: 
2020
Wycena wstępna UMT: 
50000 zł

Najczęściej czytane aktualności

  • Na zdjęciu: dużo osób idzie przez starówkę, po lewej stronie widać pomnik Mikołaja Kopernika, w tle kamienice
    Kultura, Miasto, Sport
    Moc muzycznych odsłon tego weekendu: On the Move Music Festival z gwiazdami, szanty, muzyka rodem z gór oraz z Azji, a także występ kapeli podwórkowej. A do tego trzy dni z tangiem.
  • Na zdjeciu: prace budowlane na terenie zieleni
    Miasto
    Poniżej zamieszczamy list z apelem, który skierował prezydent Paweł Gulewski do Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków, Sambora Gawińskiego.
  • Miasto
    9 lipca 2024 r. prezydent Torunia Paweł Gulewski ogłosił rozpoczęcie kolejnych badań terenu, na którym mogą znajdować się relikty dawnego klasztoru i kościoła Ducha Świętego.
  • Inwestycje, Miasto
    Prezydent Torunia Paweł Gulewski wraz z urzędnikami wizytował 12 lipca 2024 r. plac budowy Szkoły Podstawowej nr 12 przy ul. Strzałowej.
  • Ostrzeżenie hydrologiczne dla Torunia
    Miasto
    W związku ze spodziewanymi intensywnymi opadami deszczu dla Torunia wydano ostrzeżenie hydrologiczne.
  • Na zdjęciu: nowy budynek Książnicy w stanie surowym
    Kultura, Miasto
    W drugim kwartale 2025 roku pierwsi czytelnicy odwiedzą nowe wnętrza Książnicy Kopernikańskiej. Nowoczesny wielofunkcyjny budynek powstaje przy ul. Słowackiego w miejscu dawnej czytelni.
  • Moc muzycznych odsłon tego weekendu: On the Move Music Festival z gwiazdami, szanty, muzyka rodem z gór oraz z Azji, a także występ kapeli podwórkowej. A do tego trzy dni z tangiem.
  • Przypominamy, że w każdy wakacyjny weekend Bulwar Filadelfijski, na odcinku od Ślimaka Getyńskiego do Woli Zamkowej, jest wyłączony z ruchu samochodowego. Zamknięcie następuje w piątki o godz. 19:00. Na odcinku od Ślimaka Getyńskiego do ul. Żeglarskiej wprowadzony jest całkowity zakaz ruchu, natomiast od Woli Zamkowej do ul. Łaziennej obowiązuje...
  • W dzień upał, pod wieczór i w nocy burze – to prognoza pogody na piątek 12 lipca 2024 r.
  • Decyzją Rady Nadzorczej Klubu Sportowego Toruń Hokejowej Spółki Akcyjnej oraz jego właścicieli z funkcji prezesa w klubie został odwołany Pan Bogdan Rozwadowski, który pełnił ją przez ostatnich 14 lat, czyli od czasu powołania Klubu Sportowy Toruń Hokejowa Spółka Akcyjna.
  • W najbliższy poniedziałek (15.07) rozpocznie się remont ciągu pieszo-rowerowego przy Konstytucji 3 Maja.
  • JO – tak zdaniem głosujących będzie się nazywać Toruńska Karta Miejska. W konkursie internetowym oddano łącznie 2084 głosy.
  • Toruńska Akademia Tenisowa przez ostatnie 5 miesięcy przy wsparciu Gminy Miasta Toruń aktywnie realizowała swoje cele i pomagała rozwijać swoje tenisowe skrzydła.
  • Ponad 100 tys. odsłon nowej kampanii promocyjnej znaku Made in Toruń. Na półmetku projektu promującego toruński znak jakości w mediach społecznościowych udało się wygenerować organiczne zasięgi przekładające się na ponad 50 tys. unikalnych użytkowników, do których dotarły treści kampanii.