Tytuł projektu:
Dostawa wyposażenia technologicznego dla Zakładu Unieszkodliwiania Odpadów Komunalnych w Toruniu
Program Operacyjny:
Regionalny Program Operacyjny Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020
Oś Priorytetowa 4 „Region przyjazny środowisku”
Działanie 4.2 „Gospodarka odpadami”
Realizator:
Miejskie Przedsiębiorstwo Oczyszczania Sp. z o.o. w Toruniu
Dane finansowe:
Koszt całkowity: 6 944 060,60 zł
Koszty kwalifikowalne: 5 574 870,60 zł
Kwota dofinansowania: 4 738 640,01 zł
Źródła finansowania: Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego, Budżet Państwa
Data podpisania umowy o dofinansowanie:
26.09.2019 r.
Termin realizacji:
1.06.2020 r. – 31.12.2021 r.
Opis projektu:
Celem projektu było usprawnienie funkcjonowania systemu gospodarowania odpadami na terenie Gminy Miasta Toruń. Jego realizacja przyczyniła się przede wszystkim do zwiększonego udziału odpadów zebranych selektywnie na terenie gminy.
W ramach projektu zostało zakupione następujące wyposażenie technologiczne:
W ramach projektu prowadzono także działania informacyjno-edukacyjne mające na celu zapoznanie uczestników z zasadami selektywnej zbiórki odpadów oraz funkcjonowaniem Zakładu Unieszkodliwiania Odpadów Komunalnych w Toruniu.
Na zakończenie realizacji projektu odbył się piknik ekologiczny na terenie Zakładu, podczas którego został zaprezentowany m.in. sprzęt zakupiony w ramach projektu.
Projekt zakończony pod względem rzeczowym i finansowym.