Informacja Wydziału Spraw Administracyjnych Urzędu Miasta Torunia na temat ważnych terminów związanych z udziałem w wyborach Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej: wpisanie do spisów wyborców, pełnomocnictwa do głosowania, wgląd do spisów uprawnionych do głosowania, zaświadczenia o prawie do głosowania.
Informacja nr 1:
W związku ze zbliżającymi się wyborami Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej, które odbędą się 20 czerwca br., w Wydziale Spraw Administracyjnych Urzędu Miasta Torunia przy ul. Batorego 38/40 są przyjmowane wnioski o wpisanie do spisu wyborców w wyborach Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej.
Zgodnie z obowiązującymi przepisami wnioski te mogą składać:
Informacja nr 2:
W dniach od 30 maja do 6 czerwca 2010 r. przyjmowane będą wnioski o wpisanie do spisu wyborców od żołnierzy, policjantów z jednostek skoszarowanych, funkcjonariuszy BOR, Straży Granicznej, Państwowej Straży Pożarnej oraz Służby Więziennej pełniących służbę w systemie skoszarowanym.
Informacja nr 3:
Do dnia 10 czerwca 2010 r. w Wydziale można również składać wnioski o sporządzenie aktu pełnomocnictwa do głosowania.
Według obowiązujących przepisów pełnomocnictwa do głosowania mogą udzielić osoby, które:
Informacja nr 4:
W dniach od 7 do 11 czerwca 2010 r. w godzinach od 9-tej do 15-tej zostanie udostępniony, na pisemny wniosek, do wglądu spis osób uprawnionych do głosowania w wyborach.
Spisy udostępnione będą w Wydziale Spraw Administracyjnych Urzędu Miasta Torunia, ul. Batorego 38/40, dla poszczególnych obwodów głosowania:
Informacja nr 5:
Zaświadczenia o prawie do głosowania w w/w wyborach wydawane będą do dnia 18 czerwca 2010 r. w Wydziale Spraw Administracyjnych Urzędu miasta Torunia przy ulicy Batorego 38/40.
Wszelkich dodatkowych informacji udzielają pracownicy Wydziału Spraw Administracyjnych Urzędu Miasta Torunia, tel.: 56 6118313, 6118350, 6118323, 6118358, 6118325, 6118326.