Reels Made in Toruń | www.torun.pl

Serduszko w kolorze ukraińskiej flagi - niebieski i żółty, poziomy pas.

Flaga Unii Europejskiej. Żółte gwiazdki ułożone w okrąg na niebieskim tle. Pod flagą napis Unia Europejska.

Reels Made in Toruń

Biznes, Miasto
Data publikacji: 11 lipca 2024
Autor: Magdalena Winiarska
Na zdjęciu widać dłoń trzymającą smartfona

Ponad 100 tys. odsłon nowej kampanii promocyjnej znaku Made in Toruń. Na półmetku projektu promującego toruński znak jakości w mediach społecznościowych udało się wygenerować organiczne zasięgi przekładające się na ponad 50 tys. unikalnych użytkowników, do których dotarły treści kampanii.

Rolki pojawiają się w sieci na kanałach prowadzonych przez Centrum Wsparcia Biznesu i Miasto Toruń. Do projektu zaproszono toruńskie firmy z wielu branż m.in. gastronomicznej, beauty, sportowej, produkcyjnej, rzemieślniczej i usługowej. Osiągnięty wskaźnik UU jest kluczowy w badaniu efektywności komunikacji w mediach społecznościowych, ponieważ mierzy jak daleko i szeroko dotarła dana treść.

Instagram Reels przygotowywane przez CWB to pomysł na wykorzystanie zmiany algorytmów tej platformy. Do projektu zaproszono toruńskie marki, laureatów znaku jakości, m.in. Iga Sarzyńska Wzrusza Toruń, Kawiarnia Beza, Family Diving, Laba Przystań Towarzyska, Restauracja 4 Pory Roku, Garde-Robe, EidosFashion, Copernicana, Torseed, Melt Me Tender, Beauty Essense, Manufaktura Cukierków, Restauracja Piernicova, Bodyfikacje.

Centrum Wsparcia Biznesu, operator certyfikatu jakości toruńskich produktów i usług, przygotowało cykl krótkich form wideo, które są aktualnie prezentowane w social mediach. Instagramowy projekt zwiększa rozpoznawalność marki Torunia jako miasta przyjaznego dla biznesu i wspiera marketingowo dotychczasowych laureatów znaku Made in Toruń. Wysoki wskaźnik efektywności kampanii promocyjnej Made in Toruń, w stosunku do niewielkich kosztów własnych projektu, pozwala na efektywne wykorzystywanie posiadanych przez CWB zasobów.

Dzięki temu, że reelsy są dynamiczne, przyciągają uwagę zwłaszcza odbiorców z generacji Z, czyli osób urodzonych po roku 1995, które uwielbiają formaty wideo. Według specjalistów od marketingu komunikacja wideo to szansa na nawiązanie długofalowej więzi z klientami. Dzięki takiej formie tworzy się trwała relacja z marką, która będzie skutkowała lojalnością klientów.

Najczęściej czytane aktualności

  • Kultura, Miasto
    10 lipca w siedzibie Centrum Sztuki Współczesnej "Znaki Czasu" odbyła się uroczystość wręczenia Stypendiów Miasta Torunia w dziedzinie kultury za II półrocze 2024 r.
  • Na zdjeciu: stoi 6 osób, dwie kobiety i czterech mężczyzn, dwaj w środku wymieniają uścisk dłoni
    Miasto
    Jacek Mularz po blisko 7 latach opuszcza Urząd Miasta Torunia, w którym pełnił funkcję sekretarza.
  • Na zdjęciu: grupa osób stoi na przejściu dla pieszych, w tle chodni i zieleń oraz płot, za którym prowadzone są prace
    Miasto
    Poniżej zamieszczamy stanowisko Gminy Miasta Toruń w sprawie przebudowy sieci ciepłowniczej przy Zespole Staromiejskim w Toruniu.
  •  Za wzorowe wypełnianie obowiązków służbowych Prezydent Gulewski nagrodził 3 funkcjonariuszy.
    Miasto
    Były awanse, gratulacje i wspólne świętowanie. 10 lipca 2024 r. toruńscy policjanci w Auli UMK obchodzili swoje święto.
  • Miasto
    9 lipca 2024 r. prezydent Torunia Paweł Gulewski ogłosił rozpoczęcie kolejnych badań terenu, na którym mogą znajdować się relikty dawnego klasztoru i kościoła Ducha Świętego.
  • Piknik w góralskim rytmie
    Miasto
    „W góralskim rytmie” to nazwa i motyw przewodni pikniku, który 12 lipca 2024 r. odbędzie się na Placu Dominikańskim. Organizatorem wydarzenia jest TCUS. W programie jest m.in. koncert góralski, słodki poczęstunek, a także warsztaty m.in. z robienia opasek, korali czy też z ozdabiania ciupag i kapeluszy w stylu góralskim. Szykuje się dobra zabawa...
  • „W góralskim rytmie” to nazwa i motyw przewodni pikniku, który 12 lipca 2024 r. odbędzie się na Placu Dominikańskim. Organizatorem wydarzenia jest TCUS. W programie jest m.in. koncert góralski, słodki poczęstunek, a także warsztaty m.in. z robienia opasek, korali czy też z ozdabiania ciupag i kapeluszy w stylu góralskim. Szykuje się dobra zabawa...
  • „Bezpieczne wakacje nad wodą” to akcja realizowana na basenach letnich, w ramach której odbywają się pokazy i nauka udzielania pierwszej pomocy.
  • Prace na Łącznej nie zwalniają tempa. Obecnie na odcinku od ulicy Lilii Wodnych do ulicy Okólnej jest wykonywana podbudowa z warstwą technologiczną z kruszywa.
  • Instytut Meteorologii i Gospodarki Wodnej wydał dla Torunia ostrzeżenie II stopnia o burzach.
  • Toruń otrzymał na dwa miejskie obiekty ponad 2,2 mln zł dofinansowania z Ministerstwa Sportu i Turystyki ze środków Funduszu Rozwoju Kultury Fizycznej w ramach Programu Sportowa Polska 2023.
  • Po raz pierwszy w 39-letniej historii Świętojański Festiwal Organowy zainauguruje Kino-koncert, będący improwizacją do niemego filmu w wykonaniu jednego z najwybitniejszych francuskich organistów młodego pokolenia – Pierre’a Queval z Paryża.
  • 9 lipca 2024 r. prezydent Torunia Paweł Gulewski ogłosił rozpoczęcie kolejnych badań terenu, na którym mogą znajdować się relikty dawnego klasztoru i kościoła Ducha Świętego.
  • W Toruniu zdawalność wśród licealistów wyniosła 95%, a wśród absolwentów techników 87%. W obu przypadkach wypadliśmy lepiej niż średnia krajowa i wojewódzka.